اگر به تجربه بازی‌های ورزشی روی موبایل علاقه‌مندید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید SkillTwins 2 همراه باشید.

دوست‌داران فوتبال خیابانی این روزها مشغول تجربه ولتای فیفا هستند. گرچه نظرات در مورد این بخش متفاوت است و بسیاری آن را دورتر از چیزی که انتظار داشتند توصیف می‌کنند، اما بهرحال بازگشت دوباره این تجربه لذت‌بخش برای بسیاری از کاربران جذاب و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. روی موبایل گرچه یک فوتبال خیابانی جذاب نداریم، اما SkillTwins 2 تلاش کرده تا حدودی جای خالی آن را پر کند.

SkillTwins 2 قابل قیاس با ولتا یا حتی فیفا استریت قدیمی نیست، اما در حد و اندازه موبایل می‌تواند برای علاقه‌مندان به این سبک سرگرم‌کننده باشد. بیش از پنج میلیون دانلود روی فروشگاه پلی‌استور نشان می‌دهد استودیو Hero There Games در جلب مخاطبینش موفق عمل کرده و آرام آرام به رقم‌هایی بالاتر نزدیک می‌شود.

در ادامه با بررسی  از SkillTwins 2 همراه باشید.



داستان درمورد دو برادری است که استعداد زیادی در فری‌استایل و کنترل توپ دارند. این دو تصمیم می‌گیرند برای شوآف کردن این توانایی، به اطراف جهان سفر کنند و مردم را به چالش بکشانند. نتیجه این سفر، بالا رفتن تعداد طرفداران و در نتیجه، توانایی سفر به نقاط جدیدی از جهان است.

 

در هر مرحله از SkillTwins 2، شمایید و مجموعه‌ای از کارکترها و موانع سد راهتان تا بتوانید توپ را به دروازه مقابل برسانید. دو جوی‌استیک روی صفحه قرار دارد، یکی برای حرکت کردن و دیگری برای دریبل زدن و شوت کردن. وقتی مرحله شروع می‌شود، می‌بایست به سمت مقابل حرکت کنید. تصمیم گیری در خصوص زمان و مکان دریبل زدن به عهده خودتان است.

 

جهت دهی و ایجاد تلفیقی از جهات حین پیاده‌سازی دریبل‌ها، موجب می‌شود شما حرکات مختلفی بزنید. دریبل‌های جدید به مرور زمان آزاد می‌شوند و شما می‌توانید حرکاتی پیچیده‌تر و جذاب‌تر را به نمایش بگذارید. البته همه چیز در مورد دریبل کردن نیست، جهت‌دهی به بازیکن و حفظ مسیر درست بخش دیگری از کاری است که می‌بایست انجام دهید.

درنهایت با گذراندن تمام موانع و بازیکنان پیش رویتان، به دروازه می‌رسید. در این لحظه جوی‌استیک مربوط به دریبل زدن تغییر می‌کند و تبدیل به اهرمی برای هدف‌گیری می‌شود. با لمس آن، به حالت اسلوموشن وارد می‌شوید و می‌توانید نقطه‌ای از دروازه که دور از دسترس دروازه‌بان است را هدف بگیرید تا شانس گل شدن توپتان افزایش پیدا کند.

هر مرحله ممکن است از چند قسمت تشکیل شده باشد. اگر نتوانید تمام قسمت‌های هر مرحله را پشت سر بگذارید، قابلیت ادامه دادن مرحله در زمانی دیگر را از دست می‌دهید. از طرفی قابلیت شخصی‌سازی این دو برادر نیز در SkillTwins 2 وجود دارد. برخی لباس‌ها و پوشش‌های خاص به مرور یا از طریق هزینه‌ کردن دارایی‌هایتان قابل خرید هستند.

 

یکی دیگر از نقاط قوت SkillTwins 2 جلوه‌های بصری آن و گیم‌پلی روان و جذابش است. بازی در لوکیشن‌های مختلف به تصویر می‌شود و برای مثال در انگلیس، ایتالیا، سواحل استرالیا و… پا به توپ می‌شوید. همین مسئله از خستگی مخاطبین به مرور زمان می‌کاهد و موجب می‌شود برای حضور در نقاط تازه‌ای از جهان هیجان داشته باشید.

SkillTwins 2 می‌تواند یک سرگرمی کوچک و کوتاه برای آن دسته از کاربرانی باشد که به فری‌استایل و دریبلینگ علاقه‌مندند. به SkillTwins 2 به چشم یک بازی فوتبالی نگاه نکنید، خبری از رقابت نیست و هدف شما مشخص است. گذراندن توپ از موانع و چسباندن آن به تور دروازه.

 

پیشنهاد میشه

SkillTwins 2 مختص علاقه‌مندان به فوتبال‌ خیابانی و فری‌استایل است. خبری از یک رقابت میان دو تیم نیست و شما قرار نیست برای پیروزی در مدت زمانی کوتاه توپ را میان بازیکنانتان جابجا کنید. شمایید و یک زمان‌بندی دقیق برای حرکت و پیاده‌سازی دریبل‌های مختلف تا درنهایت با گذشتن از موانع، شانس گل کردن توپ را به دست بیاورید.

Skilltwins 2
 
SkillTwins 2

SkillTwins 2

  • سازنده Hello There Games
  • سیستم عامل iOS اندروید
  • ژانرآرکیدورزشی
  • حجم: 32 مگابایت